دانلود آهنگ برتر ایرانی با کیفیت عالی

دانلود آهنگ جدید ترین و برترین ایرانی با کیفیت عالی و خوب از رسانه موزیک تو با ترافیک نیم بها

دانلود آهنگ برتر ایرانی با کیفیت عالی

دانلود آهنگ جدید ترین و برترین ایرانی با کیفیت عالی و خوب از رسانه موزیک تو با ترافیک نیم بها

دانلود آهنگ جدید و فوق العاده سینا درخشنده با نام سقوط

ALI bah | چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۹:۳۳ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید سینا درخشنده به نام سقوط

دانلود آهنگ سینا درخشنده به نام سقوط

تکست جدید از ترانه سینا درخشنده سقوط

لینک های دانلود موزیک و متن ترانه در ادامه مطلب قرار دارد!

من نذاشتم تو بفهمی یه جاهایی کم آوردم
رو به روت زمین نخوردم تو نباختی من نبردم
خط زدم آرزوهامو گفتم آرزو ندارم

من همه چیمو گذاشتم تا کنارت کم نیارم
زورم به تو نمیرسه هر شب سکوت میکنم

تو اوج میگیری که من انقد سقوط میکنم

فکر تو پیرم کرده که جونی نمونده تو تنم

تو زندگی کن اونی که ایستاده میمیره منم
اشتباه من تو بودی عشقمو اصلا ندیدی

برو من تهشو میبینم که بی من کجا رسیدی
غرورت کار میده دستت حواست باشه میبازی

کاش مث من توی عشقت خونتو رو آب نسازی
کجایی عزیزم …

 

با کس دانلود این موزیک در دو کیفیت 320 و 128 { با ترافیک نیم بها }

 

لینک دانلود با کیفیت 320 پر حجم

لینک دانلود با کیفیت 128 کم حجم

  • ALI bah

نظرات  (۱)

  • پویان تکابی
  • من همه چیمو گذاشتم تا کنارت کم نیارم
    زورم به تو نمیرسه هر شب سکوت میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی