دانلود آهنگ برتر ایرانی با کیفیت عالی

دانلود آهنگ جدید ترین و برترین ایرانی با کیفیت عالی و خوب از رسانه موزیک تو با ترافیک نیم بها

دانلود آهنگ برتر ایرانی با کیفیت عالی

دانلود آهنگ جدید ترین و برترین ایرانی با کیفیت عالی و خوب از رسانه موزیک تو با ترافیک نیم بها

آهنگ جدید و فوق العاده هر شب از صدای امیر رشوند

ALI bah | چهارشنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۲:۱۱ ب.ظ

دانلود آهنگ جدید امیر رشوند به نام هر شب

دانلود آهنگ جدید امیر رشوند با نام هر شب

متن موسیقی امیر رشوند هر شب

 

لینک های دانلود موزیک و متن ترانه در ادامه مطلب قرار دارد!

این دلم آروم نمیشه با هیچی تورو الان میخواد دله خب حالیش نیس

بغض من هر شب میشه بارون و میباره رو عکسات توی عکسامون هنوز دستامو گرفتی تو دستات

هی تو میدونی همه دنیامی برگرد نیستی بی تو چقدر این شبا سردن

تو این خیابونا یخ زده دستم …

هی تو میدونی همه دنیامی برگرد نیستی بی تو چقدر این شبا سردن

تو این خیابونا یخ زده دستم …

من به آینه اتاقت حسودیم میشه به رفیقات که باز میان پیشت

به هرکی از کنارت رد میشه نه نرو …

هر موقع دلت گرفت خودمو رسوندم پای حرفام همیشه من موندم

توی دلم کسی نیست هنوزم غیر تو …

 

{ باکس دانلود موزیک در دو کیفیت 128 و 320 با ترافیک نیم بها }

 

لینک دانلود موزیک با کیفیت عالی { 320 }

لینک دانلود موزیک با کیفیت خوب { 128 }

  • ALI bah

امیر رشوند

هر شب

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی